PL& på Klubben

Välkommen till vår restaurang och bar på Örebro City Golf & CC. I vår natursköna miljö kan du under vinterhalvåret avnjuta härligt julbord med nära och kära. Perioden januari till mars har vi endast öppet vid önskemål.

Välkommen att boka redan nu!

Plocka dina favoriter

Vi älskar att samarbeta lokalt och godsaker i alla dess former ligger oss varmt om hjärtat. Därför är vi stolta att Små praliner bidrar till vår fikameny. För kaffet står Cozo coffee, ett kafferosteri i Lindbacka bruk med det bästa kaffet enligt oss. I baren hittar du bland annat viner från Örebroimportörerna Old road & friends.

Vi ses på Klubben!

Frukost

Vankas det frukostmöte? Ses hos oss! Avnjut en smarrig frukost med allt det goda, plus det lilla extra. Härlig utsikt ingår!

Möten och konferens

Låt den harmoniska parkmiljön och utsikten över greenen bana väg för en lyckad sammankomst. Vi ordnar lättare förtäring eller mat så att ni får ut det bästa av dagen.

Lunch

Våra ordinarie luncher är stängda under denna årstid men om du har lite framförhållning inför lunchmötet så dukar vi mer än gärna upp!

På gång

Vi gillar när det händer saker! Tillsammans med utvalda producenter bjuder vi titt som tätt in till givande provningar av olika slag. Aktuellt den här tiden på året är vår helgbrunch och bokningen av julbord. Håll utkik efter fler kommande händelser här.

Om oss

PL& ägs och drivs av oss, Frida och Micke Norman, som förutom kompanjoner i företaget är kompanjoner i livet. Vi älskar vårt jobb och alla roliga kontakter det innebär. Vårt erbjudande utvecklas ständigt och vi är alltid öppna för nya idéer och samarbeten. Vi driver även restaurangen PL& på Hallen som du kan besöka om du har vägarna förbi Örebro saluhall.

Kontakta oss

Hör av dig så hittar vi på något kul tillsammans! Vi är alltid nyfikna och öppna för dina önskemål.

Är ni ett större sällskap som vill boka catering, planerar du ett företagsevent eller något annat skoj? Vi hjälper er att fixa god mat till just ert evenemang!

E-post: frida@ploch.se

Förfrågan

Vad kan vi hjälpa till med? Fyll i formuläret så hörs vi snart och pratar mer!